طالبی اسبوئی

شخصی
طالبی اسبوئی

به وبلاگ شخصی بنده خوش آمدید . این وبلاگ صرفا جهت شناسائی بنده اعم از زندگی نامه و سوابق تحصیلی و شغلی و اطلاع رسانی فرهنگی و مذهبی و سیاسی واقتصادی و...جامعه و روستای اسبوکلا میباشد . و فقط با تائید بنده مطالب ارسالی نمایش داده خواهد شد ./.

کارشناسی ارشد علوم سیاسی

فی الحال: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود-مازندران

سابقا":
عضویت شورای اسلامی 1396- 1400 روستای اسبوکلا ساری
دهیار از 1382/06 الی 1392/10 روستای اسبوکلا ساری

تماس: 09112544465

دارای:
گواهینامه مدیریت کاروان حج عمره و عتبات
گواهینامه مدیریت ثابت هتل عتبات
سابقه چند دوره در مجموعه مدیریت ثابت هتل عمره
کارگزار سازمان حج و زیارت کشور

ایمیل:
talebisboui@gmail.com
talebisboui55@yahoo.com

telegram: @talebisboui55

instagram: talebisboui1355

آخرین مطالب
پیوندها

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است




 شنبه 1396/02/30

پیام رهبری معظم انقلاب اسلامی به مناسبت حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم در دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی صادر و بر نکات مهمی تأکید کردند.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ملت عزیز ایران
جشن حماسی انتخابات دیروز،‌ بار دیگر گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ی ملی را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد. مشارکت گسترده و پرشور شما، و هجوم مشتاقانه به مراکز رأی‌گیری، و تشکیل صفهای طولانی برای رسیدن به صندوق‌های رأی در همه جای کشور، و از همه‌ی قشرهای اجتماعی، نشانه‌ئی آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و دلبستگی همگانی به این موهبت بزرگ پروردگار بود و ایران و ایرانی را در آزمونِ میدان عمل، سرافراز و روسفید کرد. دیروز با این حضور متراکم و افکندن بیش از چهل میلیون برگه‌ی رأی در صندوقها، نصاب تازه‌ئی در انتخابات ریاست جمهوری پدید آمد و پیشرفت روزافزون ملت ایران را در عرصه‌ی حضور و بروز قدرتمندانه نشان داد. ایران اسلامی بار دیگر بدخواهان و کین‌ورزان و حسودان را عقب نشانید و دل دوستان و تحسین‌کنندگان خود را لبریز از شادی و افتخار کرد. پیروز انتخابات دیروز، شما مردم ایرانید و نظام جمهوری اسلامی است که به‌رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد این ملت بزرگ را به‌طور فزاینده جلب کند و در هر دوره درخشش تازه‌ئی نشان دهد. آزمون برجسته‌ی دیروز تنها مشارکت گسترده نبود، آرامش و متانت و نجابت شرکت‌کنندگان که امنیت انتخابات را تضمین کرد، نیز بخش مهمی از این آزمون خیره‌کننده بود. همه‌ی قشرها، همه‌ی سلیقه‌ها، همه‌ی گرایشهای سیاسی در کنار هم به صحنه آمدند و دوشادوش یکدیگر به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند.
اینجانب با خشوع در برابر خدای بزرگ، جبهه‌ی سپاس بر خاک میسایم، و لطف و رحمت و پاداش شایسته برای ملت ایران مسئلت می‌نمایم و به پیشگاه حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنافداه عرض سلام و اخلاص میکنم و نکاتی چند را متذکر می‌شوم:
۱ـ به مردم عزیز، عرض میکنم خدای را بر موفقیت در برگزاری انتخابات شکر گزارید و پس از التهابِ روزها و هفته‌های پیش از انتخابات، اکنون به اتحاد و اتفاق عمومی بیاندیشید که بی‌شک یک عامل مهم استحکام و اقتدار ملی است. همه در زیر سایه‌ی نظام جمهوری اسلامی و فرزندان این میهنِ سرافرازید، بکوشید تا سهم خود از وظیفه‌ی پیشبرد کشور به سمت هدفهای بزرگ را بشناسید و دنبال کنید. برآمدن همه‌ی آرزوهای ملی در گرو چنین اندیشیدن و چنین عمل کردن است.
۲ـ به رئیس‌جمهور محترم و همه‌ی کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت سفارش و تأکید میکنم که کار و تلاش پرانگیزه و اندیشیده و جوانانه را برای برطرف کردن مشکلات کشور در پیش گیرند و لحظه‌ئی از این خط مستقیم غفلت نکنند. رعایت قشرهای ضعیف، توجه به روستاها و مناطق فقیر، در نظر گرفتن اولویتها، برخورد با فساد و با آسیبهای اجتماعی، باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد.
۳ـ عزت ملّی و رعایت حکمت در ارتباطات جهانی و اهتمام به اقتدار بین‌المللی نیز از جمله‌ی اولویتهای مدیریت انقلابی و اسلامی است.
۴ـ لازم میدانم از یکایک آحاد شرکت‌کننده در انتخابات و نیز کسانی که در ترغیب آنان به این وظیفه نقش آفریدند تشکر کنم، بویژه مراجع معظم و علماء اعلام و نخبگان دانشگاهی و سیاسی و فرهنگی و هنری.
۵ ـ لازم میدانم از حضرات نامزدهای ریاست جمهوری نیز که در این روشنگری و شورآفرینی برای انتخابات تأثیر جدّی بر جای نهادند تشکر کنم.
۶ـ لازم میدانم از همه‌ی دست‌اندرکاران اجراء و نظارت انتخابات ریاست جمهوری و نیز انتخابات شوراهای شهر و روستا که متحمل زحمات طاقت‌فرسا شدند تشکر کنم.
۷ـ لازم میدانم از حافظان امنیت انتخابات و نیز از رسانه‌ی ملّی که انتخابات پرشور، مرهون تلاش شبانه‌روزی و هنرمندانه‌ی آنان است سپاسگزاری کنم.
۸ ـ در پایان، خود و همگان را به تقوا و تلاش در راه وظیفه‌ی الهی و اجتماعی و پایبندی به مسیر انقلاب که میراث ارزشمند امام خمینی بزرگ و شهدای گرانمایه است دعوت میکنم و شادی روح و علو درجات آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمة‌الله
سیّد علی خامنه‌ای    
سی‌ام اردیبهشت‌ماه1396
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۳۱
طالبی اسبوئی


1396/2/30 شنبه

از سوی وزیر کشور؛
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رسماً به عنوان منتخب دوازدهمین انتخابات رئیس جمهوری معرفی شد
دکتر رحمانی فضلی نتایج تقریباً نهائی شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری را بر اساس تجمیع نتایج شمارش 99.7 شعبات اخذ رأی اعلام کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در گزارش وزیر کشور که ساعت 14 امروز در جمع خبرنگاران در وزارت کشور اعلام و به طور همزمان از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، با اشاره به انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، جزئیات نتایج شمارش آراء به شرح ذیل اعلام شد:

نسبت شعب اخذ رأی که کار شمارش در آن پایان یافته است: 99.7 %

آرای مأخوذه در 99.7%  شعب: 41.220.131

جناب آقای حسن روحانی: 23.549.616                   57%

جناب آقای سید ابراهیم رئیسی: 15.786.449          38.5 %

جناب آقای سید مصطفی میرسلیم: 478.215

جناب آقای مصطفی هاشمی طبا: 215.450







۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۶
طالبی اسبوئی

بسم الله الرحمن الرحیم


حضور با سعادت و شکوهمند مردم ولایتمدار و غیرتمند و شریف و فهیم روستای اسبوکلا


حمد و سپاس بیکران خدای متعال را سزاست که بار دیگر شرکت بانشاط و آگاهانه در انتخابات که با بهره گیری از شور و شعور انقلابی خود و با استعانت از بیانات و منویّات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بار دیگر حضوری حداکثری و چشمگیر را در عرصه ی حضور سیاسی و انقلابی خود رقم زدید و توانستید مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام و انقلاب بزنید برگ دیگری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورق خورد. همت بلندتان را درود و سپاس باید گفت چرا که همواره در میدان حضور و حمایت از آرمانهای پاک نظام جمهوری اسلامی ایران پیشگام بوده اید.

بنده نیز همچون سایر دوستان در برابر رأی و نظر اکثریت مردم شریف و شهید پرور روستای سر سبزم اسبوکلا سر تعظیم و احترام فرود می آورم. و برخود فرض میدانم که این موفقیت را به اهالی شریف تبریک و تهنیت عرض و از حسن اعتماد و نظر همه دلسوزان روستا صمیمانه سپاسگزاری نموده و به عنوان خادمی دلسوز مراتب قدردانی صمیمانه و خاضعانه خود را اعلام نمایم ، ضمنا تمام تلاش خویش را در راستای توسعه ی همه جانبه با همبستگی عمومی و تلاش همه جانبه وظیفه مندی تبیین نموده و لحظه ای فروگذار نخواهم نمود و به عهدی که با مردم در اجرای برنامه ها با همکاری صمیمانه و دلسوزانه سایر همکاران منتخبین این دوره و مشارکت خوب اهالی دارم پایبند خواهم بود و لازم می دانم از هیئت های محترم اجرائی و نظارت بویژه برادران گرامی حاج مهدی غلامی و حاج محمّد ولایتی(برزکوهی)نمایندگان محترم فرماندار و همه ی عزیزان و رفقای نامزد انتخابات، که بستر انتخابات سالم و عادلانه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم آوردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.


از درگاه خداوند منان موفقیت و کامیابی و بهروزی را برای همه ی اهالی آرزو می نمایم و امیدوارم در کنار هم و برای هم و توسعه همه جانبه روستا مثل گذشته با تفکر صحیح و بینش عمیق خود و بهره وری از نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده به امید فردایی بهتر برای توسعه پایدار اسبوکلا با همبستگی عمومی ،تلاش همه جانبه در میدان خدمت به قشر زحمتکش روستای اسبوکلا و اعتلای پرچم مقدس ایران اسلامی بکوشیم .


از همه حامیان و هواداران خود به ویژه عموها و پسرعمو و عمه ها و ... جهت تلاش های خالصانه و بی منت در این مدت فقط سه روزه تشکر فراوان دارم.


و من الله توفیق

محمّد طالبی اسبوئی

منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای اسبوکلا 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۶
طالبی اسبوئی

نتایج آراء انتخابات شورای اسلامی روستای اسبوکلا

نتایج نهایی (غیر رسمی)

عضو اصلی:

1- حاج امرالله سعیدی  692
2- اقای وحیداسبوکلایی 592
3- اقای محمدطالبی 560
4- اقای مهدی ساداتی 482 
5- اقای موسی شعبانی 442

عضو علی البدل:

6- اقای حجت  عمودخت 434
7- اقای یحیی نوربخش 397

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۱۶
طالبی اسبوئی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۲۵
طالبی اسبوئی

 امید فردایی بهتر برای توسعه پایدار اسبوکلا با همبستگی عمومی ،تلاش همه جانبه

 


آنچه اینجانب محمّد طالبی اسبوئی فرزند مرحوم حاج عبّاس برای این دوره از انتخابات شورای روستا به آن می اندیشم و سعی و تلاشم و همّتم را بر این محورها در صورت انتخاب توسط اهالی شریف و زحمتکش روستا برای ادامه خدمتگزاری در مدت چهار سال آینده استوار خواهم کرد که عملی اش کنم ان شاء الله  : 

خلاصه ی  و اهم برنامه های اجرای تا 1400شورای اسلامی اسبوکلا در : 


نمونه برنامه ها در حوزه عمرانی :


1-پیگیری أخذ اعتبارات شهرستانی و استانی اجرای طرح تعریض خیابانها و عقب نشینی ابنیه و دیوارها و بازگشائی خیابانها و کوچه ها با ارائه خدمات از قبیل تحویل کلیه مصالح و اعطای مجوزات ساخت رایگان برای ابنیه و قسمتی از مصالح برای املاک و اراضی البته با مشارکت اهالی شریف ./. 

2--نصب و تعویض چراغهای روشنائی معابر در نقاط کور روستا ./.

3-پیگیری و اصلاح مسیر جاده ساری با روستا در چند نقطه و نظارت در اجرای عقب نشینی و رعایت حریم جاده و اصلاح پل آقاعلی بند و تقاطع جاده روستای کیاپی در محور جاده روستا به ساری ./.

4-پیگیری تحویل یک دستگاه ماشین حمل زباله با اولویت تحویل از طریق استانداری یا خرید آن و حمل زباله و ایجاد اشتغال و بکار گیری و استخدام جوانان روستا از طریق اطلاعیه های عمومی و نصب بنر در معابر ./.

5-تحویل یا خرید یک دستگاه بیل مکانیکی برای انجام امورات عمرانی و جاری روستا./. 

6-پیگیری و اجرای جابجائی تیرهای برق و مخابرات واقع در حریم خیابانهای روستا ./.  

7-مکاتبه و پیگیری و أخذ اعتبارات لازم برای اصلاح بافت طرح هادی و الحاق بسیاری از اراضی و تغییر کاربری در طرح موجود در صورت لزوم با مشارکت مالکین ./.

8- تجدید بنا یا تعریض پل جنب منزل حسین قلیان و احداث پل در رودخانه جنب منزل کربلائی تقی قلاح جهت ارتباط با کوچه امامزاده عظیم (ع) برای رفاه حال اهالی و کوتاه شدن مسافتی نزدیک به 500 مترو دسترسی به مسجد النبی و حمام عمومی و ... ./.

9-تهیه نقشه و ایجاد مقدمات برای شروع پروژه احداث کانال دفع آبهای سطحی در قسمتی از خیابان شهید آذر جنب منزل آقایان اسدی و کل خیابان رسالت (برادران علیپور و سالخورده ها) به سمت خبابان شهید سعیدی (تنگ کوچه) و کوچه ی شهید سعیدی (2) ./.

10- آسفالت خیابان شهید اذر مابین منزل محمّد نوربخش تا تقاطع خیابان شهید مطهری و کوچه حجت الاسلام مرحوم قربانی و کوچه حافظ جنب مدرسه ابتدائی و انتهائی خیابان امام خمینی(ره) .


و برنامه های دیگر که در زمان مقتضی اعلام و اجرا و عملی خواهد شد ./. 


نمونه در حوزه امورات کشاورزی: 


1-پیگیری أخذ اعتبارات شهرستانی برای شن ریزی جاده های بین مزارع البته با مشارکت کشاورزان و باغداران زحمتکش روستا ./. 

2-اجرای طرح شناسائی املاک و اراضی و باغات روستا برای اجرای توزیع عادلانه اعتبارات و در صورت حادث شدن خسارات احتمالی در روستا./. 

3-مکاتبه و پیگیری با مراجع ذیربط در خصوص احداث بند انحرافی در جنوب شرقی روستا در دامنه جنگل در منطقه بالامحله و مرمت و بهسارزی کانال انتقال آب بسمت داخل روستا برای استفاده مزارع شالیزاری و کشاورزی و باغداری در روستا به حق سهم اعلامی و توافقی ./.

4- برگزاری کلاسهای آموزشی متعدد برای کشاورزان و باغداران برای بالا بردن سطح اگاهی و برخورداری از علم و اطلاعات بروز آن ./.


و برنامه های دیگر که در زمان مقتضی اعلام و اجرا و عملی خواهد شد ./. 


نمونه در حوزه فرهنگی و مذهبی :


1-پیگیری و اجرای تکمیل کتابخانه ی عمومی روستا بعنوان یکی از زیرساختهای فرهنگی و علمی روستا از طریق مراجع ذیربط ./.

2-پیگیری برای تأسیس و فعالیّت کانونهای فرهنکی و هنری مساجد روستا بعنوان یکی دیگر از زیرساختهای فرهنگی روستا ./.

3-تعیین افراد متخصص و بویژه تحصیلکرده در کنار بزرگان و معتمدین در کمیسیونهای مشورتی مختلف شورای اسلامی و برگزاری جلسات منظم در بررسی مشکلات مبتلا به روستا و حل آنها از طریق مصوبات در جلسات شورای اسلامی با مشارکت جوانان و نخبگان و هیئات مذهبی روستا ./. 

4-مکاتبه و پیگیری انتقال پایگاه مقاومت بسیج از جنب حسینیه به یکی از مناطق روستا  از طریق اهدا و تحویل زمین برای ساخت و تجدید بنا از طریق خیریّن و امکانات سازمانی برای توسعه یفضای حسینیه روستا ./.

5-برگزاری مراسمات مختلف اعیاد و مناسبتهای مذهبی و ارزشی در طول سال و فراهم نمودن فضای شاد در روستا با همکاری صمیمانه هیئات مذهبی ./. 

6-تشکیل ستاد مهر مدارس در روستا جهت رسیدگی به مشکلات مدارس در ابتدای هر سال تحصیلی و فراهم نمودن بهترین امکانات در حد بضاعت برای دانش آموزان روستا ./.

7-مکاتبه و پیگیری اعتبارات برای کمک و مساعدت در احداث و تکمیل خانه عالم در جنب مسجد النبی (ص) روستا جهت بیتوته ی روحانی اعزامی از طرف سازمان تبلیغات در روستا. 

8-حمایت همه جانبه برای توسعه فعالیتها و اقدامات قرآنی ؛ دینی و مذهبی به منظور بالا بردن روحیه شاداب در اقشار گوناگون اهالی.


و برنامه های دیگر که در زمان مقتضی اعلام و اجرا و عملی خواهد شد ./. 


نمونه در حوزه اجتماعی :


1-حمایت از محرومین ؛ قشرهای ضعیف و آسیب پذیر ؛ خانواده های بی سرپرست و نیازمند با ایجاد صندوق رفاه در روستا و سازماندهی و برنامه ریزی مدون آن از طریق ثبت و مراجع ذیصلاح شهرستانی و مشاورین خبره با معرفی و تحت پوشش قرار دادن در نهادهای حمایتی شهرستانی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و رساندن آنان به حد مطلوبی از رفاه اجتماعی.

2-تلاش برای بالا بردن سطح عمومی آگاهی و بصیرت اجتماعی و سیاسی و دینی اهالی.

3-استفاده از نظر و تجربیات و راهکارهای بزرگان و جوانان و اندیشمندان روستا و کارشناسان خبره شهرستانی یا .... در برخورد با آسیبهای اجتماعی و برگزاری کلاسهای متنوع آموزشی .

4-بهره بردن از نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و تجربیات مردم روستای عزیزمان در تمام زمینه های عمرانی ، اجتماعی ، فرهنگی و نصب صندوق پیشنهادات و انتقادات در مساجد چهارگانه روستا .

5-پیگیری برای حمایت همه جانبه از خانواده های بی سرپرست و کم بضاعت در ادامه نیز یکسری از اقدامات جزئی تر از لحاظ اجرای عملیاتی و عمرانی وابسته به این اصول را عرض خواهم کرد.


و برنامه های دیگر که در زمان مقتضی اعلام و اجرا و عملی خواهد شد ./. 


نمونه در حوزه ورزشی و جوانان: 


1-حمایت از ورزشکاران و تلاش برای ایجاد زمینه های حمایتی و با نشاط برای ترغیب جوانان به ورزش با اقدامات عمرانی و هزینه ای جاری. 

2-پیگیری أخذ اعتبارات شهرستانی و استانی برای احداث سکوی تماشاگران و سرویس بهداشتی و رختکن و چمن کاری زمین فوتبال و مرمت و در صورت کسب اعتبارات لازم برای بزرگتر نمودن سالن ورزشی یا احداث سالن ورزشی استاندارد در روستا با تحویل زمین ./.

3-تشکیل تیمهای ورزشی متنوع در روستا و اختصاص سالانه بودجه های لازم در حد شرکت در مسابقات مختلف شهرستانی و استانی در صورت اعلام شورای ورزشی ./.

4-تشکیل شورای ورزشی مقتدر در صورت ورود افراد واجد شرایط و پشتیبانی از آنان برای برنامه ریزی در امورات ورزشی روستا با در نظر گرفتن ظرفیتهای ورزشی روستا ./. 


و برنامه های دیگر که در زمان مقتضی اعلام و اجرا و عملی خواهد شد ./. 


حوزه خدمات بهداشتی و رفاهی و اداری و ................... 


1-ایجاد فضاهای فرهنگی، تفریحی، توریستی در روستای زیبا و سرسبزمان که هم پایگاهی برای گردشگران و هم اینکه ظاهر روستا زیبنده و زیبا شده و در کنار آن  نشاط و درآمد مردم روستا بیشتر شود من جمله پارکها و فضای سبز و آراستگی خیابانها و .... 

2-تلاش گسترده برای احیای درمانگاه در روستا و گسترش و تجهیز آن که در این راستا می تواند یاری گر بخش سلامت باشد تا شاهد کاهش جدی خسارتها و هزینه های مالی بیماری در میان مردم باشیم .

 3-پیگیری اصلاح معایب و ایرادات و ذخیره ادوات شبکه آب رسانی شهری در روستا و نظارت بر حسن آن ./.

4-تلاش برای ایجاد و توسعه و گسترش حمل و نقل عمومی روستا.

5-مکاتبه و پیگیری تقویت آنتن همراه اول و ایرانسل در حد استاندارد در روستا./.

6-مکاتبه و پیگیری در خصوص احداث پارک جنگلی در یکی از مناطق جنگلی نزدیک روستا اگرچه قبلا" اقداماتی شده که بی نتیجه مانده و پیگیری نشده بود ./.

7-تصویب بودجه های مالی برای هزینه های عمرانی و جاری دهیاری و روستا با در نظر گرفتن نظرات کارشناسی کمیسیونهای مشورتی شورای اسلامی ./.

8-مکاتبه با مراجع ذیربط در خصوص کمبود آرد مصرفی نانوائی های روستا و نظارت در کیفیت نان ./.

9-تنظیم و تهیه صورتحساب مالی دهیاری و شورای اسلامی و ارائه آن به مراجع ذیربط و اهالی شریف روستا جهت اطلاع از عملکرد شورای اسلامی و دهیاری در دوره ی ششماهه./.

10-مکاتبه و پیگیری مجدّانه با ستاد حوادث غیر مترقبه و مسئولین شهرستانی و استانی در خصوص پرداخت خسارت به خسارت دیدگان در حوادث منازل و کشاورزی در هر مرحله و توزیع عادلانه ی آن بین اهالی شریف./. 

11-مکاتبه و پیگیری برای تعیین تکلیف زمین و ساختمان پست قدیم و واگذاری آن به شورای اسلامی برای استفاده اداری و آموزشی در روستا./. 

12-مکاتبه و پیگیری در فراهم سازی مکانی در شهر ساری بعنوان ایستگاه خودروهای مسافر بر روستا یا أخذ مجوز ایستگاه تاکسی در شهر و حمل مسافر تا ابتدای جاده ساری به میاندورود و نظارت بر کرایه آنها./. 

13-تصویب یکنواختی محاسبه در نظام عوارض درآمدهای محلی و دریافت آن در روستا و نحوه مشارکت اهالی در اجرای پروژه ها و امورات ./. 

14-پیگیری مشکلات خانه بهداشت روستا از طریق مدیریت مرکز بهداشت و درمان شهرستان برای دریافت و اعتبار برای تجهیز آن . یا تبدیل خانه بهداشت به مرکز درمانی./.

15-مکاتبه و پیگیری برای متقاضیان دریافت وام مقاوم سازی ساختمان در روستا از طریق مراجع ذیربط./. 

16-ادامه نامگذاری خیابانها و کوجه های روستا به اسامی مختلف و ایجاد زمینه برای ساخت تابلو و نصب آن در سر خیابانها و کوچه ها برای سهولت دسترسی مهمانان در روستا به اشخاص و معابر.

17- برگرداندن کارگزاری صندوق بیمه روستائیان و عشایر و کشاورزان کشور به روستا که در دوره قبلی به هولا منتقل شده بود برای رفاه حال بیش از 200 نفر از اهالی شریف روستا که در زمان مسئولیت بنده در زمان دهیاری به عضویت صندوق بیمه فوق در آمده بودند .

 

و برنامه های دیگر که در زمان مقتضی اعلام و اجرا و عملی خواهد شد ./.


ارادتمند محمّد طالبی اسبوئی 

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای اسبوکلا 



👌👌👌🙏🙏🙏🙏 سایر سوابق کاری و مدیریتی : 


🙏🙏🙏 ریاست کنونی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود


 👌دبیر و خزانه دار انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود 


👌عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندورود 


👌دبیر هیئت امنای انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان میاندورود


👌عضو شورای اداری شهرستان میاندورود

 

👌👌🙏🙏رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلوگاه


 👌دبیر و خزانه دار انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گلوگاه


 👌دبیر انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان گلوگاه


 👌عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه


 👌عضو شورای اداری شهرستان گلوگاه

 💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

👌دهیار روستای اسبوکلا از تاریخ 1382/06/10  الی 1392/10/07  .


👌👌نماینده ی دهیاران بخش مرکزی در مجمع مشورتی دهیاران شهرستان از سال ۱۳۸۴ تا 1392.


👌👌نماینده ی دهیاران بخش مرکزی در جلسات شورای اداری شهرستان از سال ۱۳۸۷ تا  1392 .


👌👌نماینده ی دهیاران بخش مرکزی در جلسات کارگروه توسعه شهرستان از سال ۱۳۸۸ تا 1392 .


👌👌نماینده ی دهیاران بخش مرکزی در جلسات مدیریت بحران شهرستان از سال ۱۳۸۹ تا 1392  . 


👌👌نماینده ی شهرستان ساری در شرکت تعاونی سهام عدالت استان .


👌👌عضو و مسئول کمیته شطرنج شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری .


👌👌عضو و مسئول کمیته دوچرخه سواری شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری .


👌👌عضو و دبیر و خزانه دار شورای ورزشی دهستان میاندورود کوچک بخش مرکزی شهرستان ساری  .

👌عضو کمیته برگزاری اولین همایش بزرگ پیاده روی شهرستان ساری .


👌👌عضو کمیته نظارت و بازرسی مالی و اداری دهیاریهای بخش مرکزی ساری .


👌👌عضو مجمع مشورتی دهیاریهای بخش مرکزی ساری از سال ۸۲ تا ۸۹ .


👌عضو هیئت موسس شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی ساری .


👌👌🙏عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی ساری .


👌مسئول نقل و استقبال مدیریت ثابت هتل بدرالعوالی مدینه درحج عمره 91 دور دوم فروردین ماه 


👌مسئول استقبال مدیریت ثابت هتل شرفه مدینه در حج عمره ۹۰دور سوم اردیبهشت ماه  .


👌مسئول استقبال مدیریت ثابت هتل قصر الدخیل مدینه در حج عمره ۸۹ دور چهارم  خرداد ماه .


👌دبیر و خزانه دار ستاد یادواره شهدای روستا از سال 1384 تا 1392 .


👌موسس کتابخانه عمومی روستا  .


👌عضو اکثریت ستادهای و کمیته های اجرائی و تصمیم گیری در روستا از سال ۱۳۸۲ تا 1392 .


👌👌🙏انتخاب بعنوان دهیار برتر شهرستان از جشنواره ستاد سیمرغ شهرستان ساری .


👌اخذ گواهینامه مدیریت حج عمره و عتبات و سوریه از سازمان حج و زیارت استان مازندران .


👌اخذ گواهینامه عوامل مدیریت ثابت حج عمره هتلها٬ از سازمان حج و زیارت استان مازندران .


👌اخذ گواهینامه مدیریت ثابت هتلهای عتبات از سازمان حج و زیارت استان مازندران.


گواهی نامه های مرتبط با مدیریت روستائی:


1-مدیریت بحران و کارگاه احیاء قلبی و ریوی

2-مقررات ساخت و ساز و صدور پروانه ساختمانی

3-چگونگی نگهداری ماشین آلات کشاورزی و خدماتی

4-آشنائی با حسابداری و تنظیم اسناد مالی

5-مدیریت پسماند و مواد جامد و ایجاد فضای سبز در روستا

6-آشنائی با برنامه ها و پروژه های عمرانی

7-آشنائی با طرح هادی روستائی

8-مدیریت منابع مالی و درآمدی دهیاریها

9-آشنائی با شیوه های مکاتبات اداری و گزارش نویسی

10-برنامه ریزی و کنترل پروژه های عمرانی روستائی

11-مدیریت توسعه زیرساختهای خدماتی و روستائی

12-اصول و مبانی بهداشت عمومی و روستائی

13-آشنائی با وظایف، تشکیلات و جایگاه شوراها و دهیاریها

14-مدیریت روشهای ایجاد اشتغال در روستا

15-سمینارآموزشی«مدیریت عملکرد»و«مدیریت مشارکتی و چگونگی استقرار نظام پیشنهادات»و«بررسی مسائل و قوانین دولتی در ایران»    



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۱۶
طالبی اسبوئی

 

دختر شهید علی ولی پور اولین شهید فرهنگی استان مازندران در ارتباط با راز عدد هفت در زندگی پدر شهیدش علی ولی پور گفت:پدرم 7 سال خواستار ازدواج با مادرم بود و با وساطت ریش سفیدان با او ازدواج کرد. هفت سال با مادرم زندگی کرد و 7 ماه پیکر مطهرش در کوی ذوالفقاریه آبادان ماند و براستی راز عدد 7 چیست که او از عشقی زمینی به عشقی آسمانی رسید. در آخرین دیدارش به مادر گفت: من هرگز آن پیرزن آبادانی را فراموش نمی کنم که بعثیون با تانک دنبالش میکردند و پیرزن می دوید... و من چگونه آرام گیرم؟

آرزو ولی پور در پایان سخنانش از مسئولان آموزش و پرورش آبادان تشکر کرد که یکی از بزرگترین مدارس خود را که به مدت 7 ماه محل دفن این شهید بود به نام شهید علی ولی پور پاشاکلایی نام گذاری کردند و این کار را برای جامعه فرهنگی مازندران افتخار دانست.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک ذیل مراجعه فرمائید :

http://razmandeshomal.com/printpost.

 

به گزارش رزمندگان اسلام پیکر شهید علی ولی پور که از همرزمان شهید چمران در ستاد جنگهای نامنظم بود، 7 ماه پس از شهادت در منطقه عملیاتی آبادان، به صورت تازه به زادگاهش شهرستان قائم شهر بازگردانده و تشییع باشکوهی شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۲۰
طالبی اسبوئی