طالبی اسبوئی

شخصی
طالبی اسبوئی

به وبلاگ شخصی بنده خوش آمدید . این وبلاگ صرفا جهت شناسائی بنده اعم از زندگی نامه و سوابق تحصیلی و شغلی و اطلاع رسانی فرهنگی و مذهبی و سیاسی واقتصادی و...جامعه و روستای اسبوکلا میباشد . و فقط با تائید بنده مطالب ارسالی نمایش داده خواهد شد ./.

کارشناسی ارشد علوم سیاسی

فی الحال: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود-مازندران

سابقا":
عضویت شورای اسلامی 1396- 1400 روستای اسبوکلا ساری
دهیار از 1382/06 الی 1392/10 روستای اسبوکلا ساری

تماس: 09112544465

دارای:
گواهینامه مدیریت کاروان حج عمره و عتبات
گواهینامه مدیریت ثابت هتل عتبات
سابقه چند دوره در مجموعه مدیریت ثابت هتل عمره
کارگزار سازمان حج و زیارت کشور

ایمیل:
talebisboui@gmail.com
talebisboui55@yahoo.com

telegram: @talebisboui55

instagram: talebisboui1355

آخرین مطالب
پیوندها

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

طالبی اسبوئی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود اعلام کرد:پنجاه و هفتمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود، پنجاه و هفتمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود امروز15 شهریور 1401 در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان میاندورود به ریاست جناب آقای طالبی ورکلایی، فرماندار شهرستان و با حضور آقایان مهندس باقری و خلیلی بخشداران مرکزی و گهرباران شهرستان، طالبی اسبوئی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و قاسمی معاونت اداره بهزیستی شهرستان، مرادی مشاور فرماندار شهرستان، آهنگر دهیار داراب کلا، تقوی و نصرتی دهیاران لالیم و ورندان نماینده دهیاران بخشهای مرکزی و گهرباران شهرستان و اباذری رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان و خانمها دکتر انوری مدیریت شبکه بهداشت شهرستان، دکتر زارعی مسئول کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری و غضنفری دهیار قاجارخیل، رستمی و قربانی مسئولین کتابخانه های اسرم و داراب کلا با مصوبات موثر برگزار گردید.

1_zz7k.jpeg

آقای طالبی ورکلایی فرماندار میاندورود در این جلسه خاطرنشان کرد؛ اهمیت دادن به فضای کتاب و کتابخوانی و مطالعه، نتیجه اش ارتقای فرهنگ و دانش و آگاهی و کاهش آسیبهای اجتماعی در سطح جامعه هست و آنهم تعذیه روح و روان که نتیجه ی آنرا در زندگی روزمره و اجتماع را خواهیم دید. ایشان با بیان اینکه از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج و دهیاریها برای ارتقا سرانه ها و شاخصهای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و کتابخانه ای بایستی استفاده کرد.

 

در ابتدای جلسه آقای طالبی اسبوئی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن عرض خیرمقدم به بیان گزارش عملکرد و فعالیتهای کتابخانه های عمومی شهرستان و بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخته و در ادامه سایر اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص دستورات کار جلسه ارائه نموده است

2_t88t.jpeg

در این جلسه آقایان باقری و خلیلی بخشداران مرکزی و گهرباران شهرستان نیز، آمادگی بخشداریها و دهیاریهای بخشهای تابعه جهت کمک و همکاری با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در اجرای برنامه های کتاب و کتابخانه محور در سطح روستاهای بخشها را اعلام نمودند.

whatsapp_image_2022-09-07_at_11.44.41_(1)_sxpw.jpeg

در پایان آقای طالبی ورکلایی فرماندار و ریاست جلسه به جمع بندی مطالب مطروحه پرداخته و اعلام نمودند که فرمانداری شهرستان با نگاه ویژه دولت محترم هر گونه کمک و برنامه ریزی را در امور کتابخوانی و کتابخانه ها خواهد داشت و در سال 1402 مبلغ 155 میلیون تومان برای تعمیرات و تجهیز کتابخانه های عمومی سطح شهرستان اعتبار مصوب نموده و پیگیر تحقق و تخصیص این اعتبار خواهد بود. .

3_jvw.jpeg

شایان ذکر است در ابتدای جلسه از چند تن، از برندگان مسابقه کتابخوانی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با عنوان کتاب « من قاسم سلیمانی هستم» با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

                                           comment_comments_for_the_file

برندگان مسابقه :

 

اسامی برندگان کارت هدیه دویست هزار تومانی :

نفر اول خانم مریم عالی از کتابخانه عمومی شیخ فضل الله تفضلی بهشهر.

نفر دوم خانم حمیده هرسج ثانی از کتابخانه عمومی حضرت بقیه الله (عج) چالوس

نفر سوم آقای همایون خلیل پور از کتابخانه عمومی شهید خلبان علی معصومی کلاردشت.

 

اسامی برندگان کارت هدیه یکصد هزار تومانی :

نفر اول خانم هانیه قنبری از کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) تنکابن

نفر دوم خانم زینب شجاعی اسرمی از کتابخانه عمومی حضرت زینب (س) اسرم

نفر سوم آقای مهدی فرهاد کیای از کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) تنکابن

نفر چهارم خانم سیده فاطمه تبارک زاده از کتابخانه عمومی حجر بن عدی گتاب بابل

 

4_1u5v.jpeg

whatsapp_image_2022-09-07_at_11.45.19_beed.jpeg

whatsapp_image_2022-09-07_at_11.45.23_9ych.jpeg

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۰۱ ، ۱۸:۰۹
طالبی اسبوئی