طالبی اسبوئی

شخصی
طالبی اسبوئی

به وبلاگ شخصی بنده خوش آمدید . این وبلاگ صرفا جهت شناسائی بنده اعم از زندگی نامه و سوابق تحصیلی و شغلی و اطلاع رسانی فرهنگی و مذهبی و سیاسی واقتصادی و...جامعه و روستای اسبوکلا میباشد . و فقط با تائید بنده مطالب ارسالی نمایش داده خواهد شد ./.

کارشناسی ارشد علوم سیاسی

فی الحال: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود-مازندران

سابقا":
عضویت شورای اسلامی 1396- 1400 روستای اسبوکلا ساری
دهیار از 1382/06 الی 1392/10 روستای اسبوکلا ساری

تماس: 09112544465

دارای:
گواهینامه مدیریت کاروان حج عمره و عتبات
گواهینامه مدیریت ثابت هتل عتبات
سابقه چند دوره در مجموعه مدیریت ثابت هتل عمره
کارگزار سازمان حج و زیارت کشور

ایمیل:
talebisboui@gmail.com
talebisboui55@yahoo.com

telegram: @talebisboui55

instagram: talebisboui1355

آخرین مطالب
پیوندها

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد


امروز چهارشنبه 95/06/17 در ششمین روز رحلت دائی عزیزم زنده یاد حاجی محمّد علی انشائی از پایان نامه کارشناسی ارشدم با عنوان : بررسی تطبیقی مشارکت سیاسی در دوران پهلوی دوم و جمهوری اسلامی ایران دفاع نموده و با نمره عالی فارغ التحصیل شده ام .

حمد و سپاس خدای را که دریای علم و حکمتش را کرانه ای نیست و جهان بر این علم و حکمت استوار است .خداوندی که نور دانش را بر دل انسان تابانید و او را حکمت آموخت تا جوینده ای در دریای علم بیکرانش باشد بی شک اگر الطاف و عنایات الهی وتوکل وحرکت نبود مقابله با مشکلات زندگی برایم مقدورنمی گردید.

اکنون در پایان این بی انتها بر خود لازم و واجب میدانم که از کلیه اساتید بزرگواری که در رهگذر این مقطع تحصیلی ام مرا یاری نمودند از جناب آقایان دکتر حسین رفیع ، دکتر غلامرضا عراقی ، دکتر کمال پولادی ، دکتر رضا نیکنام، دکتر مجید دیوسالار مراتب تشکر و قدردانی و سپاس خود را ابراز نمایم به ویژه از مدیریت محترم گروه که زحمات بی شائبه و راهنمائی های ارزشمند این استاد گرانقدر، راهنمای ارجمند و فرزانه ام جناب آقای دکتر سیّد محمّد محمّدی که با نظرات و راهنمائی های دلسوزانه و مدبرانه ی خود روشنگر مسیرم بودن و بنده را در تهیه این پایان نامه و هرچه بهتر و پر محتوا تر بودن آن یاری نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر نموده و برای ایشان و سایر اساتیدم سلامتی و توفیقات روز افزون از درگاه ایزد منان در مسیر زندگی شخصی و علمی شان خواستار باشم.

واین پایان نامه کارشناس ارشد علوم سیاسی با عنوان بررسی تطبیقی مشارکت سیاسی در دوران پهلوی دوم و جمهـوری اسلامتی ایـران را به همـه ی کسانی که در مسیر زندگی شخصیم اعم از تحصیل، مـحیط شغلی و کاری ام تاثیـر گذار و پشتیبـان بنده بـودند بوبژه خانواده خودم، مادر عزیزم و پـدر زحمتکش و خسته ام زنده یـاد حاجی عباس طالبی(ره) و دایی عزیزم که پنجره ی جدیـدی رو به زندگی اجتماعی را برایم بـاز نموده بود زنده یاد حاجی محمدعلی انشائی(ره) و بهترین و عزیزترینم که با محبت وصبوری هایش در ادامه تحصیل در این مقطع مشوّقم بود – همسرم، تقدیم و کمال تشکر و قدردانی و سپاس را داشته باشم. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۹
طالبی اسبوئی


 
fump_photo_2016-09-04_01-38-49.jpg

   

به استحضار دوستان و سروران میرساند دائـی عزیزم کربلائی حاجـی محمّدعلـی انشائـی خادم الحجاج (از مدیران موفق و نمونه حج و زیارت کشور و از خادمین زوّار نبی مکرم اسلام و اهل البیتش ) به دیار باقی شتافت. روحش با نبی مکرم اسلام صلوات ا... علیه و أئمه معصومین علیهم السلام محشور گردد.

ایشان متولد پنجم فروردین سال یکهزار و سیصد و چهل و پنج 1345 شمسی در روستای سمسکنده علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان ساری ،که در روز پنجشنبه  95/06/11 حدود یکساعت بعد از ظهر در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع و به لقاء ا... پیوست .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۸
طالبی اسبوئی