طالبی اسبوئی

شخصی
طالبی اسبوئی

به وبلاگ شخصی بنده خوش آمدید . این وبلاگ صرفا جهت شناسائی بنده اعم از زندگی نامه و سوابق تحصیلی و شغلی و اطلاع رسانی فرهنگی و مذهبی و سیاسی واقتصادی و...جامعه و روستای اسبوکلا میباشد . و فقط با تائید بنده مطالب ارسالی نمایش داده خواهد شد ./.

کارشناسی ارشد علوم سیاسی

فی الحال: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود-مازندران

سابقا":
عضویت شورای اسلامی 1396- 1400 روستای اسبوکلا ساری
دهیار از 1382/06 الی 1392/10 روستای اسبوکلا ساری

تماس: 09112544465

دارای:
گواهینامه مدیریت کاروان حج عمره و عتبات
گواهینامه مدیریت ثابت هتل عتبات
سابقه چند دوره در مجموعه مدیریت ثابت هتل عمره
کارگزار سازمان حج و زیارت کشور

ایمیل:
talebisboui@gmail.com
talebisboui55@yahoo.com

telegram: @talebisboui55

instagram: talebisboui1355

آخرین مطالب
پیوندها

نشست ویژه، جهت بررسی و رفع کمبودهای کتابخانه عمومی آیت الله دارابکلائی (ساختمان قلمچی) داراب کلا

 

15_075d.jpeg

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود، این نشست ویژه در روز دوشنبه، مورخ 1400/07/19 با محوریت رفع مشکلات و بعضی از نارسائیهای کتابخانه و همچنین جذب اعضا و مخاطب، با حضور اعضای محترم شورای اسلامی روستای داراب کلا، آقایان ابراهیم آهنگر، موسی آهنگر و عباس پور، و آقای محمد آهنگر،دهیار منتخب داراب کلا و همچنین آقای طالبی اسبوئی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود، خانم قربانی مسئول کتابخانه، و با حضور دو مهمان ویژه و گرانقدر جناب آقایان: استاد عسکری پاشایی، نویسنده،مترجم،شاعر و شرق شناس ایران و جناب آقای صادق زاده، مدرس دانشکده هنرهای تهران ، مدرس انجمن خوشنویسان ایران  و عضو هیئت علمی دانشگاه-نقاش و خوشنویس برجسته کشور و بین المللی در محل کتابخانه عمومی آیت الله دارابکلائی(ساختمان قلمچی) برگزار گردید.

 

 10_s1mo.jpeg

 

در ابتدا جلسه آقای طالبی اسبوئی، ضمن عرض خیر مقدم به اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار منتخب و مهمانان ویژه، به ارائه مختصری از تاریخچه تاسیس بنای کتابخانه پرداخته و از خیرین و همچنین اعضای شورای اسلامی و دهیار سابق تقدیر و تشکر نمودند، که در راستای ساخت و برپایی کتابخانه عمومی آیت الله دارابکلائی، گام بزرگی برداشته و کمک شایانی در این مسیر داشتند. ایشان در ادامه به ذکر مواردی از کمبودها و مشکلات موجود در کتابخانه پرداختند.

 

11_oczm.jpeg

 

در ادامه جلسه، جناب آقای استاد پاشایی، ضمن ابراز خرسندی از تاسیس کتابخانه عمومی در روستا و بهره گیری اعضا و افراد بومی از خدمات و منابع، آنرا از زیرساختها و پایگاه مهم فرهنگی و اجتماعی حتی دینی هر روستائی بویژه روستای بزرگ دارابکلا برشمردند.

 

16_wtdg.jpeg

 

19_f318.jpeg

 

ایشان در پایان از همه خیرین خواستند که در مبحث تامین منابع کتاب و ... همچنین تجهیزات و امکانات به کتابخانه عمومی داراب کلا مساعدت و همکاری نمایند مخصوصا شرکتها و مودیان مالیاتی نیز میتوانند با پرداخت بخشی از مالیتهای خود طبق ماده ۱۷۲ قانون مالیات مستقیم در این عرصه گام مهمی را بردارند. 

 

در ادامه جلسه اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار منتخب روستای دارابکلا، جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی منابع کتابخانه و رفع بعضی از کمبودهای کتابخانه در راستای ییشبرد اهداف کلی و زیرساختی فرهنگی و هنری روستای بزرگ و عالم پرور دارابکلا قول همراهی و مساعدت دادند.

 

در پایان حاضرین در جلسه از بخشهای مختلف کتابخانه بازدید بعمل آوردند. 

 

14_mir9.jpeg

 

12_f5md.jpeg

 

13_cygn.jpeg

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۹
طالبی اسبوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی