طالبی اسبوئی

شخصی
طالبی اسبوئی

به وبلاگ شخصی بنده خوش آمدید . این وبلاگ صرفا جهت شناسائی بنده اعم از زندگی نامه و سوابق تحصیلی و شغلی و اطلاع رسانی فرهنگی و مذهبی و سیاسی واقتصادی و...جامعه و روستای اسبوکلا میباشد . و فقط با تائید بنده مطالب ارسالی نمایش داده خواهد شد ./.

کارشناسی ارشد علوم سیاسی

فی الحال: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود-مازندران

سابقا":
عضویت شورای اسلامی 1396- 1400 روستای اسبوکلا ساری
دهیار از 1382/06 الی 1392/10 روستای اسبوکلا ساری

تماس: 09112544465

دارای:
گواهینامه مدیریت کاروان حج عمره و عتبات
گواهینامه مدیریت ثابت هتل عتبات
سابقه چند دوره در مجموعه مدیریت ثابت هتل عمره
کارگزار سازمان حج و زیارت کشور

ایمیل:
talebisboui@gmail.com
talebisboui55@yahoo.com

telegram: @talebisboui55

instagram: talebisboui1355

آخرین مطالب
پیوندها

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

با نزدیک شدن به زمان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستاها و شهرها - افرادی از روستای اسبوکلا نیز تمایل به ثبت نام و خدمتگذاری در این عرصه را دارند . افرادی با سلایق و ویژگیهای خاص و مدیریتی خود که فکر میکنند می توانند در پیشرفت همه جانبه ی روستایمان تاثیر گذار باشند . البته شنیدها حاکی از این تمایل هست و هنوز چیزی مشخص نیست تا زمان ثبت نام و این افراد با تحصیلات و سوابق کاری متفاوت پا به این عرصه گذاشتند مثل : 

۱- سید علی اصغر ساداتی : مدرک تحصیلی پنجم ابتدائی - ۲ دوره عضویت در شورای اسلامی دوره دوم و سوم - عضو شورای حل اختلاف - رئیس شورای ورزشی - عضو هیئت امنای حسینیه و امام زاده قاسم (ع) و مساجد روستا - عضو کمیسیون معاملات دهیاری در چند دوره -عضو کمیسیون بهداشت روستا و شغل آزاد  ./. 

۲- یوسف کریمی :  مدرک تحصیلی سیکل  - عضویت در شورای اسلامی دوره سوم - عضو شورای حل اختلاف - رئیس شورای ورزشی - عضو هیئت امنای حسینیه و امام زاده قاسم (ع) روستا و شغل بازنشسته تجهیزات مدارس ./.

۳- عباسعلی میرزائی : مدرک تحصیلی پنجم ابتدائی -عضویت در شورای اسلامی دوره سوم و شغل بازنشسته نکا چوب ./.

۴- علی اصغر سالخورده : مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری - مسول امور مالی دهیاری از سال ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۹ و شغل حسابداری شرکت دخانیات مازندران  ./.  

۵-علی رضا اکبردخت  : مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری - و شغل حسابداری شرکت دخانیات مازندران  ./.  

۶-موسی علیپور : مدرک تحصیلی دیپلم-  سابقه کار در شهرداری بلاژ و شغل رانندگی  ./.  

۷-سعداله (منصور) طالبی  : مدرک تحصیلی کاردانی شیمی - دانشجوی کارشناسی عمران و فعالیت در اجرای ساختمانهای مسکونی مهر آمل  و شغل کارگاه تولیدات بتونی سبک و سنگین و شرکت راه و ساختمان  ./.  

۸-کریم کریمی  : مدرک تحصیلی پنجم ابتدائی- شغل آزاد و کشاورز و مشاوره املاک   ./.  

۹-محمد سعیدی نیا  : مدرک تحصیلی سیکل - ۲ دوره عضویت در شورای اسلامی دوره اول و دوم و مدت ۳ ماه دوره سوم - عضو شورای حل اختلاف - عضو هیئت امنای مساجد روستا - عضو کمیسیون معاملات دهیاری در چند دوره -و شغل بازنشسته شرکت تعاونی دهقان اسبوکلا  ./.  

۱۰-مجید سعیدی نیا  : مدرک تحصیلی دیپلم - شغل فروشگاه لوازم خانگی ./.  

۱۱-اسماعیل غلامی  : مدرک تحصیلی پنجم ابندائی - عضویت در دوره اول شورای اسلامی و عضویت در چند دوره شورای اسلامی سابق توسط جهاد مدیریت می شد و شغل بازنشسته نکاچوب  ./.  

۱۲-مهدی غلامی : مدرک تحصیلی دیپلم - بازنشسته ناجا و فرمانده فعلی پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستا  ./.  

۱۳-علی اصغر رجبی:مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت وشغل کارمندشهرداری ساری ./.  

۱۴-احسان طالبی : مدرک تحصیلی دیپلم - تعمیر کار و فروشندگی موتور سیکلت   ./.  

۱۵-حسین (صاحب) یاری : مدرک تحصیلی دیپلم - عضویت در چند دوره شورای ورزشی روستا و شغل بازنشسته تجهیزات مدارس  ./.  

۱۶-مهدی محمدپور  : مدرک تحصیلی کارشناسی پرستاری - سابقه کار در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و شغل در حال حاضر بیکار   ./.  

۱۷-زینب اسدی  : مدرک تحصیلی دیپلم - عضویت در کمیسیون ورزش و جوانان روستا و نماینده ورزش بانوان روستا در شورای ورزشی بخش مرکزی ساری و شغل خانه دار  ./.  

۱۸-عبداله (جعفر) طالبی : مدرک تحصیلی سیکل - عضویت در چند دوره شورای ورزشی روستا و شغل آزاد و کشاورز  ./.  

۱۹-حجت اله عمودخت معروف به حجت کیائی: مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری و شغل حسابداری و امور مالی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری  ./.  

۲۰-موسی شعبانی : مدرک تحصیلی دیپلم - دبیر شورای حل اختلاف روستا  و شغل بازنشسته تجهیزات مدارس و فروشندگی و سوپر مارکت ./.  

۲۱-قدرت طالبی  : مدرک تحصیلی سیکل - عضویت در شورای ورزشی روستا و شغل کارمند سازمان امور ایثارگران و جانبازان استان ./.  

۲۲-سید مهدی ساداتی : مدرک تحصیلی دیپلم و شغل کشاورز و آزاد  ./.  

۲۳-حسین بزرافشان : مدرک تحصیلی سیکل - و شغل رانندگی  ./.  

۲۴- صفدر علیپور : مدرک تحصیلی دیپلم - عضویت در هیئت مدیره شرکت تعاونی دهقان روستائی اسبوکلا و شغل آزاد ./.

۲۵-رضا علیپور : مدرک تحصیلی دیپلم و شغل آزاد   ./. 

۲۶-رضا فلاحتی : مدرک تحصیلی سیکل - و شغل ازاد و فروشندگی و سوپر مارکت   ./. 

۲۷-مظاهر (مجاهد)  فلاحی : مدرک تحصیلی دیپلم - شغل آزاد   ./. 

۲۸-یحیی نوربخش : مدرک تحصیلی پنجم ابتدائی - عضویت در شورای اسلامی دوره دوم روستا و  عضویت در شورای حل اختلاف روستا و شغل کشاورز و آزاد  ./. 

۲۹-عادل رسولی : مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری و شغل کشاورز و آزاد   ./. 

۳۰- امراله سیدی (امیر سعیدی) : مدرک تحصیلی دیپلم -عضویت در شورای اسلامی دوره اول روستا و کارمند اداره کل فنی و حرفه ای استان ./.

با توجه به مختصر بررسی از احوال و سوابق کاری و شغلی و تحصیلی افراد فوق میتوان دریافت که در زمان رقابت و تبلیغات انتخاباتی در روستا جوی گرم و فعال و پویا خواهیم داشت که انشاء ا... اهالی فهیم و زحمتکش روستا بتوانند با درایت و بصیرت و آگاهی افرادی را انتخاب نمایند که دارای تجربه کار و سوابق خوب و مدیریتی در این امورات و مومن -معتدل - عادل -منصف- روشن بین و آینده نگر و عدم وجود تعصبات قومی و محلی درآن شخص و دارای قدرت تصمیم گیری فردی و گروهی با اتکال به افراد تحصیلکرده و جوان روستا و معتمد ریش سفیدان و اهالی و دارای جایگاه اجتماعی مشخص شده ای باشند که بعد از چهار سال و حتی بعد از گذشت مقدار زمان کمی از فعالیت اعضای جدید شورای اسلامی نگویند که ای کاش ما افراد دیگری را انتخاب می نمودیم که دیگر دیر شده است ........ چرا که بایستی چهار سال دیگر صبر کرد. که قدما فرمودند:  گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی .......

در آخر از خداوند قادر و متعال توانائی وقدرتی را خواهم که بتوانم در کمال صحت و سلامتی و بدون وابستگی و طرفداری به افراد فوق الذکر انتخاباتی سالم و بدون کوچکترین شبهه ای را با کمک همکاران اجرائی و نظارت دو صندوق برای روستا داشته باشم ./. انشاءا .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۱۵
طالبی اسبوئی