طالبی اسبوئی

شخصی
طالبی اسبوئی

به وبلاگ شخصی بنده خوش آمدید . این وبلاگ صرفا جهت شناسائی بنده اعم از زندگی نامه و سوابق تحصیلی و شغلی و اطلاع رسانی فرهنگی و مذهبی و سیاسی واقتصادی و...جامعه و روستای اسبوکلا میباشد . و فقط با تائید بنده مطالب ارسالی نمایش داده خواهد شد ./.

کارشناسی ارشد علوم سیاسی

فی الحال: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود-مازندران

سابقا":
عضویت شورای اسلامی 1396- 1400 روستای اسبوکلا ساری
دهیار از 1382/06 الی 1392/10 روستای اسبوکلا ساری

تماس: 09112544465

دارای:
گواهینامه مدیریت کاروان حج عمره و عتبات
گواهینامه مدیریت ثابت هتل عتبات
سابقه چند دوره در مجموعه مدیریت ثابت هتل عمره
کارگزار سازمان حج و زیارت کشور

ایمیل:
talebisboui@gmail.com
talebisboui55@yahoo.com

telegram: @talebisboui55

instagram: talebisboui1355

آخرین مطالب
پیوندها

سپاس و قدردانی از اهالی شریف اسبوکلا

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


حضور با سعادت و شکوهمند مردم ولایتمدار و غیرتمند و شریف و فهیم روستای اسبوکلا


حمد و سپاس بیکران خدای متعال را سزاست که بار دیگر شرکت بانشاط و آگاهانه در انتخابات که با بهره گیری از شور و شعور انقلابی خود و با استعانت از بیانات و منویّات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بار دیگر حضوری حداکثری و چشمگیر را در عرصه ی حضور سیاسی و انقلابی خود رقم زدید و توانستید مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام و انقلاب بزنید برگ دیگری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورق خورد. همت بلندتان را درود و سپاس باید گفت چرا که همواره در میدان حضور و حمایت از آرمانهای پاک نظام جمهوری اسلامی ایران پیشگام بوده اید.

بنده نیز همچون سایر دوستان در برابر رأی و نظر اکثریت مردم شریف و شهید پرور روستای سر سبزم اسبوکلا سر تعظیم و احترام فرود می آورم. و برخود فرض میدانم که این موفقیت را به اهالی شریف تبریک و تهنیت عرض و از حسن اعتماد و نظر همه دلسوزان روستا صمیمانه سپاسگزاری نموده و به عنوان خادمی دلسوز مراتب قدردانی صمیمانه و خاضعانه خود را اعلام نمایم ، ضمنا تمام تلاش خویش را در راستای توسعه ی همه جانبه با همبستگی عمومی و تلاش همه جانبه وظیفه مندی تبیین نموده و لحظه ای فروگذار نخواهم نمود و به عهدی که با مردم در اجرای برنامه ها با همکاری صمیمانه و دلسوزانه سایر همکاران منتخبین این دوره و مشارکت خوب اهالی دارم پایبند خواهم بود و لازم می دانم از هیئت های محترم اجرائی و نظارت بویژه برادران گرامی حاج مهدی غلامی و حاج محمّد ولایتی(برزکوهی)نمایندگان محترم فرماندار و همه ی عزیزان و رفقای نامزد انتخابات، که بستر انتخابات سالم و عادلانه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم آوردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.


از درگاه خداوند منان موفقیت و کامیابی و بهروزی را برای همه ی اهالی آرزو می نمایم و امیدوارم در کنار هم و برای هم و توسعه همه جانبه روستا مثل گذشته با تفکر صحیح و بینش عمیق خود و بهره وری از نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده به امید فردایی بهتر برای توسعه پایدار اسبوکلا با همبستگی عمومی ،تلاش همه جانبه در میدان خدمت به قشر زحمتکش روستای اسبوکلا و اعتلای پرچم مقدس ایران اسلامی بکوشیم .


از همه حامیان و هواداران خود به ویژه عموها و پسرعمو و عمه ها و ... جهت تلاش های خالصانه و بی منت در این مدت فقط سه روزه تشکر فراوان دارم.


و من الله توفیق

محمّد طالبی اسبوئی

منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای اسبوکلا 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
طالبی اسبوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی